Komentáře

1 Polly Polly | Web | 4. října 2016 v 8:33 | Reagovat

Och, Taliansko, mala som tu cest ..pre zmenu som takto presla Toskansko - Lucca, Pissa, Florencia atd....aj pocasie vyslo, aj kultura bola....ale musim povedat,ze hoci o tom snivam, v zivote sa mi nepodarilo cestovat tak štýlovo ako tebe!! Neskutocne dobre vyzeras!!

2 Anny Lunden Anny Lunden | Web | 4. října 2016 v 11:43 | Reagovat

[1]: Děkuji mnohokrát za pochvalu! Přesně takovou dovolenou jsem měla loni také, Florencie a okolí. Někde v archivu je myslím o ní i článek :)
Musím ale uznat, že styl života se mi na severu líbil o mnoho víc než zde v jižní části. Jenže antické památky, které tolik obdivuji, jsou holt především tam...

3 BB BB | Web | 4. října 2016 v 11:49 | Reagovat

Mne sa neskutočne páči kombinácia prúžkovaných šiat a bielej "šály", ktorú máš na fotke. Ale prakticky všetky sú veľmi podarené.=D
Inak celkove mi tieto zájazdy prídu strašne vyčerpávajúce - akože je to logické, keď za krátky čas musíš stihnúť veľa vecí... Ja som s mamou na začiatku leta absolvovala jednodňový výlet len do neďalekého Rakúska a neeeeskutočne ma vyšťavil.=D Takže si viem predstaviť... ale aspoň tie spomienky stoja za to.=D
A Taliansko je krásna krajina - bola som tam už viacej ráz an rôznych miestach a strašne rada by som tam zasa na nejaký výlet išla ale nie a nie sa dostať.=D Tak snáď ďalší rok.

4 Anny Lunden Anny Lunden | Web | 4. října 2016 v 19:20 | Reagovat

[3]: Děkuji. I já jsem si tuto kombinaci oblíbila, příští léto na ní snad nezapomenu! :)
Jinak máš naprostou pravdu. Nevím, proč se tomu vlastně říká dovolená, když mě to unaví víc než (průměrný) zbytek roku :D A to si myslím, že jsem docela zocelená, skoro několikrát za měsíc vstávám extrémně brzy kvůli cestě za svojí milovanou skupinou, babi s dědou mají veliký statek, kde jsem také zvyklá pomáhat atd. Ale musím říct, tohle mě málem zabilo. Už jen ten začátek...člověk vyjede zhruba v poledne, celý zbytek dne v mini autobuse, ráno v 5 převlíkačka a upravovačka a cesta vlakem do Říma. Celodenní vyčerpávající prohlídka tohoto bohatého města. Pak ještě další dvě hodiny na místo ubytování. O dva dny později vstávání opět asi v 5, kvůli brzké cestě na Capri...No jo, dalo mi to zabrat. Hlavně jsem se pořádně nasnídala jen ty dva dny, které jsme měli volné, protože zkrátka nejsem schopná jíst rychle :D
Itálii mám moc ráda, ale moje největší láska je rozhodně Maďarsko. Sice jsem tam několikrát do roka kvůli koncertům, ale přeci jen už mi chybí Budapešť. Tu plánu na příští rok (snad) já :)

5 Jacqueline Belefort Jacqueline Belefort | Web | 4. října 2016 v 20:36 | Reagovat

Úžasné outfity jako vždy :) Šíleně se mi líbí ty látkové čelenky do vlasů, připomínájí mi Edith z Downton Abbey :) Jsem ráda, že se Itálie líbila, i přes to ranní vstávání :-D

6 Anny Lunden Anny Lunden | Web | 4. října 2016 v 20:40 | Reagovat

[Smazaný komentář] Děkuju moc, snažila jsem se skloubit pohodlné s dobovým...a že to občas dá docela práci. Asi týden předem jsem si napsala podrobný harmonogram outfitů celého zájezdu :D Ty čelenky, respektive jsou to obyčejné šátky, jsem okoukala z přelomu 20. a 30.let, kdy se to tak právě nosilo k vodě a k letním oděvům :) Itálie jako taková, kultura a památky, byla skutečně strhující, avšak výlet bohužel doprovázely i nepříjemné okamžiky. Když se někdy zase setkáme nebo kontaktujeme někde jinde, povyprávím o tom...tady si raději nechci kazit náladu :)

7 Lyra Lyra | E-mail | Web | 9. října 2016 v 17:59 | Reagovat

Musím říct, že se mi vážně líbí tvůj styl oblékání. Je to krásné, elegantní a moc ti to sluší! Jinak co se dovolené týče, navzdory její namáhavosti muselo jít o nezapomenutelný zážitek, aspoň soudě podle přiložených fotografií. :-) Mimochodem, včera jsem si zrovna na tebe vzpomněla, když se mi povedlo na bleším trhu sehnat nádherný klobouček cloche. Nechávám se tebou i dalšími inspirovat a pomalu, ale jistě obměňuji svůj šatník, tak ti za to chci poděkovat. :-)

8 Anny Lunden Anny Lunden | Web | 10. října 2016 v 13:11 | Reagovat

[7]: Děkuji moc za milá slova. Ano, dovolená byla vskutku nabitá novými poznatky. A přeji hodně úspěchů v obměňování šatníku ;)

9 Devil Lunneamora┼ Devil Lunneamora┼ | Web | 6. listopadu 2016 v 23:32 | Reagovat

Nádhera. Já byla bohužel jen v Římě a Vatikánu. :-( Chybí mi strašně moře. :-(

10 Boudicca Boudicca | Web | 7. prosince 2016 v 21:16 | Reagovat

Nádherné modely! Zírám a obdivuji. Zejména ten z Montecassina mě uchvátil, klobouk ti velice sedne. Tak dobové a přitom šmrncovní... Jako bys vypadla z prvorepublikového filmu. :)

11 Anny Lunden Anny Lunden | Web | 9. dubna 2017 v 9:54 | Reagovat

[9]: Děkuji. Řím je nádherný, chtěla bych tam jet brzy znovu...

12 Anny Lunden Anny Lunden | Web | 9. dubna 2017 v 9:54 | Reagovat

[10]: Děkuji. Tenhle outfit zrovna fakt miluju. A klobouk ještě víc, je to můj miláček :D

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.